Ceturtdiena, 2019. gada 21. februāris 01:57
Vārda dienas: Ariadne, Eleonora
Izdarīt “Cēsu novada domes 2013. gada 18. jūlija saistošajos noteikumos Nr.18 “Cēsu novada pašvaldības nolikums” šādus grozījumus:
Izdarīt “Cēsu novada domes 2013. gada 18. jūlija saistošajos noteikumos Nr.18 “Cēsu novada pašvaldības nolikums” šādus grozījumus:
1. Izteikt 10.punktu šādā redakcijā:
“10. Lai nodrošinātu Domes pieņemto lēmumu izpildi, kā arī tās darba organizatorisko un tehnisko apkalpošanu, Dome ir izveidojusi iestādi „Cēsu novada pašvaldība”, turpmāk – Pašvaldības administrācija, kura ir Domes priekšsēdētāja pakļautībā un tās sastāvā ir:
10.1. Attīstības un būvniecības pārvalde;
10.2. Finanšu pārvalde;
10.3. Cēsu novada Dzimtsarakstu nodaļa;
10.4. Cēsu novada Pašvaldības policija;
10.5. Revidents;
10.6. Izglītības nodaļa;
10.7. Īpašumu apsaimniekošanas pārvalde un tās pakļautībā esošā Cēsu novada kapu saimniecība;
10.8. Komunikācijas un klientu servisa pārvalde un tās pakļautībā esošais Klientu apkalpošanas centrs;
10.9. Vaives pagasta pārvalde;
10.10. Administrācijas birojs.
2. Izteikt 11.punktu šādā redakcijā:
“ 11. Lai nodrošinātu efektīvu pašvaldības administrācijas darba organizāciju, noteikumu 10.4. un 10.5. apakšpunktā minētie amati un struktūrvienības ir tieši pakļauti domes priekšsēdētājam, bet 10.3. apakšpunktā minētā struktūrvienība – izpilddirektoram, ciktāl to pieļauj normatīvie akti. Vaives pagasta pārvaldes vadītājs atrodas administrācijas vadītāja pakļautībā.”
3. Izteikt 72. punktu šādā redakcijā:
“72. Domes lēmumu projektiem, atzinumiem par tiem un izziņas materiāliem jābūt pieejamiem visiem domes deputātiem ne vēlāk kā trīs darbdienas pirms kārtējās sēdes un ne vēlāk kā trīs stundas pirms ārkārtas sēdes. Par domes sēžu vietu, laiku un darba kārtību informē deputātus un izsūta lēmumu projektus Domes sēžu un komiteju sekretārs. Izskatot Domes sēdes darba kārtībā iekļautos jautājumus, ziņojuma sniedzējs informē deputātus par lēmumu projekta izskatīšanas secību un saņemtajiem atzinumiem.”
4. Izteikt 73. punktu šādā redakcijā:
“73. Lēmuma projekti par izskatāmajiem jautājumiem Domes sēdē, jāiesniedz Domes sēžu un komiteju sekretāram, ne vēlāk kā sešas darba dienas pirms kārtējās Domes sēdes, kurš tos nodod Domes priekšsēdētājam.”
5. Izteikt 77. punktu šādā redakcijā:
“77. Domes sēžu un komiteju sekretārs reģistrē deputātu piedalīšanos sēdēs. Domes sēdēs jāpiedalās Pašvaldības administrācijas vadītājam, Finanšu pārvaldes vadītājam, Administrācijas biroja juristam un darbiniekiem, kuri sagatavojuši lēmuma projektus.”
6. Izteikt 100. punktu šādā redakcijā:
“100. Izrakstu no Domes sēdes protokola par pieņemto lēmumu piecu darba dienu laikā pēc protokola parakstīšanas sagatavo, nosūta un publisko Domes sēžu un komiteju sekretārs, ievērojot Fizisko personu datu aizsardzības likuma prasības.”
7. Izteikt 101. punktu šādā redakcijā:
“101. Domes sēdes protokols un lēmumu oriģināli, kā arī tiem pievienotie materiāli, kārtējā lietvedības gadā glabājas pie Domes sēžu un komiteju sekretāra un pēc tam tiek nodoti arhīvā. “
8. Izteikt 109.punktu šādā redakcijā:
“109. Ikvienai personai ir tiesības iepazīties ar Domes pieņemtajiem lēmumiem un sēdes protokoliem, ja tie nesatur informāciju, kura nav izpaužama saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Informācijas pieejamību nodrošina Komunikācijas un klientu servisa pārvalde.”
9. Izteikt 110. punktu šādā redakcijā:
“110. Ar pašvaldības dokumentiem var iepazīties nodrošina Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes Klientu apkalpošanas centrā, pie attiecīgā darbinieka saskaņā ar kompetenci un Vaives pagasta pārvaldē darba laikā. Atbildes uz iesniegumiem tiek sniegtas ievērojot Informācijas atklātības likuma, Iesniegumu likuma, Administratīvā procesa likuma un citos normatīvajos aktos noteikto saturu, termiņus un kārtību. Iesniegumu izskatīšanas kārtību un ierobežotas pieejamības informācijas sniegšanas kārtību nosaka iestādes vadītājs.”
10. Izteikt 111. punktu šādā redakcijā:
“111. Ar Domes pieņemtajiem lēmumiem un novada saistošajiem noteikumiem (konsolidētā versijā) var iepazīties Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes Klientu apkalpošanas centrā un Vaives pagasta pārvaldē darba laikā un pašvaldības interneta mājas lapā www.cesis.lv.
11. Izteikt 120. punktu šādā redakcijā:
“120. Iesniegumu apriti organizē Komunikācijas un klientu servisa pārvalde saskaņā ar Cēsu novada pašvaldības iekšējiem normatīvajiem aktiem.”
12. Izteikt 125. punktu šādā redakcijā:
“125. Divu nedēļu laikā no Domes priekšsēdētāja amata zaudēšanas dienas tiek sastādīts nodošanas – pieņemšanas akts par dokumentu un materiālo vērtību nodošanu, ko paraksta pilnvaras zaudējušais Domes priekšsēdētājs, jaunais Domes priekšsēdētājs, izpilddirektors, Pašvaldības administrācijas vadītājs, iekšējais revidents, Finanšu pārvaldes un Administrācijas biroja pārstāvis.”
13. Saistošie noteikumi stājas spēkā 2018. gada 1. martā.
Laikraksta redakcija atrodas Bērzaines iela 5, Cēsis, Cēsu novads, LV4101
Redakcijas e-pasta adrese: iac@dome.cesis.lv
Lursoft laikrakstu bibliotēkā pieejami raksti no 22.05.2013