Rīga 9°C, apmācies, iespējams lietus, A vējš 3m/s
Pirmdiena, 2024. gada 06. maijs 06:08
Vārda dienas: Didzis, Gaidis
Kā vislabāk pievilināt potenciālos klientus, kādas kārtis izspēlēt, lai tieši tavu Ziemassvētku vecīti, rūķi, Sniegpārsliņu izvēlētos kā svētku piedevu – visi lien no ādas ārā, reklāmas izskaistinot ar pilnu epitetu spektru. Jāatzīst – cik nu kuram tās izdomas un gaumes, bet būsim godīgi: izklaidētāji grib nopelnīt. Un šis ir viņu pļaujas laiks. Parasti lielākais noieta tirgus ir pirmsskolas izglītības iestādes, nedaudz retāk arī skolas, bet vēl ir iespēja Ziemassvētku vecīti vai kādu viņa komandas biedru uzaicināt pie sevis mājās. Cik tas maksā? Daudz. Īpaši daudz, ja tie ir "ejošie" svētku datumi. Tad var nākties šķirties no vairākiem simtiem eiro, ja gribas nudien kvalitatīvu svētku tēlu vai pat vairākus. Ir arī nedaudz "lētāks gals". Ielūkojāmies gan īpašos reklāmas portālos, gan sociālajos tīklos, kā arī lielāku izklaides organizatoru mājaslapās. Cik dažādi sludinājumi, tikpat dažādas cenas un piedāvājums. Noprotams, ka Sniegbaltīte un Salatētis vairāk būs domāti cittautiešu ģimenēm, kas dāvanas dala Vecgada vakarā, bet klasiskais Ziemassvētku vecītis ar vai bez palīgiem ar dāvanu maisu gatavs ierasties ap ziemas saulgriežiem. Par to arī šajā rakstā – kāds šogad ir mājas vizīšu piedāvājums. Par savām Ziemassvētku vecīša darba gaitām vairāk nekā 20 garumā pastāstīs aktieris un režisors Varis Piņķis, bet klīniskā psiholoģe Kristiāna Kalniņa skaidros, kāda ir vecīša sūtība un kādēļ dāvanu maisā nav vietas žagariem. Savukārt Valsts ieņēmumu dienests (VID) izklāstīs, kā pareizāk pašiem vecīšiem norēķināties ar valsti, lai nepaliktu parādā kādu eiro nodokļos.
Portāla redakcija atrodas: Dēļu ielā 4-8, C ieeja, 3. stāvs, Rīga, LV-1004
Redakcijas e-pasta adrese: [email protected]
Lursoft laikrakstu bibliotēkā pieejami raksti no 06.04.2021 līdz 26.08.2023