Rīga 7°C, apmācies, bez nokrišņiem, DR vējš 3m/s
Ceturtdiena, 2024. gada 25. aprīlis 19:42
Vārda dienas: Bārbala, Līksma
"Nu nevar vienā katlā likt Janu Bruku un Roju Rodžeru, nav korekti viņus salīdzināt," par "Twitter" platformā lasāmo Lauras Hiraganas pētījumu saka Deniss Ševeļovs, kura klientu vidū ir vairāki Hiraganas minētie cilvēki, arī koķetā blondīne Jana Bruka. Par šo sievieti eksperte Hiragana teica: "69 tūkstoši sekotāju "Instagram", sasniegtā auditorija – 0,36%. Vidējais "laiku" skaits ierakstiem – 261. "Pēdējo mēnešu "postiem" tas tiek slēpts, jo, protams, nepārsniedz 2000." Ševeļovs par sociālo mediju eksperti Lauru Hiraganu līdz šim neko nav zinājis. "Hiragana nav viņas īstais vārds," saka viņš un skaidro, kā padziļināti tiek pētīta influenceru ietekme. Vispateicīgākā auditorija ir jaunās māmiņas, kuras ir aktīvas iesaistē ar tā dēvētajām "instamammām". Skaistumkopšanas influencerēm šajā ziņā klājas sliktāk. Visai laba auditorijas iesaiste ir kulinārijas blogeriem, kas savu saturu veido par un ap ēdiena gatavošanu. "Un arī sekotāju daudzums ietekmē auditorijas iesaisti – jo mazāk sekotāju, jo lielāka viņu iesaiste. Tieši šo ņem vērā speciālie rīki, piemēram, "Hypeauditor"," stāsta Ševeļovs.
Portāla redakcija atrodas: Dēļu ielā 4-8, C ieeja, 3. stāvs, Rīga, LV-1004
Redakcijas e-pasta adrese: [email protected]
Lursoft laikrakstu bibliotēkā pieejami raksti no 06.04.2021 līdz 26.08.2023