Rīga 18°C, skaidrs, bez nokrišņiem, Z vējš 4m/s
Otrdiena, 2024. gada 14. maijs 14:27
Vārda dienas: Aivita, Elfa, Elvita, Krišjānis
Šī gada pirmajos mēnešos dažādu nozaru uzņēmumi turpina dzīvot augošu izejvielu un energoresursu izmaksu apstākļos – pagājušajā nedēļā Rīgā palielinājās degvielas cenas, februārī vidējā elektroenerģijas cena Latvijā (un arī Igaunijā) pieauga par 14%. Daudzus uzņēmumus joprojām spēcīgi ietekmē vairāk nekā gadu ilgstošais karš Ukrainā – ir nācies meklēt jaunus izejvielu piegādātājus un sadarbības partnerus, kas būtiski palielinājis izmaksu pozīcijas. Loģiski, ka šādā situācijā rodas jautājums – kur un kā ietaupīt, kādas izmaksas samazināt? Liela daļa apzinās, ka augstās inflācijas apstākļos nevar būt ne runas par darbinieku atalgojuma vai bonusu samazināšanu, tāpēc viena no jomām, kur nereti tiek meklēta iespēja ietaupīt, ir mārketings. Tomēr ir vairāki aspekti, kāpēc šāds īstermiņa izmaksu samazinājums var radīt daudz lielākus izaicinājumus un zaudējumus nākotnē.
Portāla redakcija atrodas: Dēļu ielā 4-8, C ieeja, 3. stāvs, Rīga, LV-1004
Redakcijas e-pasta adrese: [email protected]
Lursoft laikrakstu bibliotēkā pieejami raksti no 06.04.2021 līdz 26.08.2023