Rīga 10°C, apmācies, bez nokrišņiem, A vējš 4m/s
Pirmdiena, 2024. gada 06. maijs 00:33
Vārda dienas: Didzis, Gaidis
2012.gadā AS LATFOOD nostiprinājis savas stabilās pozīcijas
Latvijas un Baltijas valstu tirgū. Kā minēts uzņēmuma vadības ziņojumā,
sadarbības modeļa maiņa veicinājusi Igaunijas tirgus attīstības strauju kāpumu,
kā arī apgūti jauni eksporta tirgi ārpus Baltijas valstīm. Pārdošanas apjomu
stabils pieaugums aizvadītajā gadā nodrošinājis nepieciešamību ražošanā pāriet
uz pastāvīgu trīs maiņu darbu, kas kopumā veicinājis ražošanas efektivitātes
rādītāju uzlabošanos.
AS LATFOOD kopējais neto apgrozījums pērn palielinājies par
2,6%, sasniedzot 9,761 milj.Ls. Kā norāda AS LATFOOD vadība, starp Baltijas
valstīm vislabākos apgrozījuma pieauguma rezultātus uzņēmumam 2012.gadā
izdevies sasniegt Igaunijā, kur pārdošanas rādītāji pārsniegti par 21,%. Neto apgrozījuma
pieaugums bijis vērojams arī eksporta darījumos ar Lietuvu, kur kāpums
sastādījis 7,1%. Neto apgrozījums Latvijā pērn bijis līdzīgs 2011.gada līmenim.
2012.finanšu gadu AS LATFOOD noslēdzis ar 108,122 tūkst.Ls
peļņu, kas ir ievērojams uzlabojums pēc 147,115 tūkst.Ls lielajiem zaudējumiem
2011.gadā.
2013.gadā, līdzīgi kā iepriekš, AS LATFOOD darbības
prioritāte būs produkcijas eksporta pieaugums un sistemātiska uzņēmuma
produkcijas īpatsvara palielināšana Baltijas tirgū, kas balstīta uz jaunu
produktu izstrādi vietējā tirgū, kā arī jaunu produktu ieviešanu ārvalstu
tirgos.
AS LATFOOD dibināta 1993.gada nogalē un ir vadošais
kartupeļu pārstrādes uzņēmums Latvijā. Latvijā uzņēmuma produkcija atpazīstama
ar zīmolu Ādažu Īstie Čipsi, savukārt uz ārvalstīm produkcija tiek eksportēta
ar preču zīmi The original Taffel snacks.
E-pasta adrese: [email protected]
Lursoft laikrakstu bibliotēkā pieejami raksti no 08.06.2012