Rīga 7°C, skaidrs, bez nokrišņiem, Z vējš 4m/s
Trešdiena, 2024. gada 08. maijs 06:27
Vārda dienas: Staņislava, Staņislavs, Stefānija
2012.gadā apakšveļas ražotājam AS
Lauma Lingerie izdevies palielināt pārdošanas apjomu par 8%,
vēstīts uzņēmuma vadības ziņojumā. Apgrozījuma pieaugums
novērots visos galvenajos noieta tirgos – Krievijā, Ukrainā,
Baltkrievijā, Baltijas valstīs u.c., kas panākts pateicoties
veiksmīgi izraudzītai uzņēmuma sortimenta politikai, franšīzes
veikalu tīkla paplašināšanai, loģistikas procesa uzlabošanai un
jaunu klientu piesaistei.
Apakšveļas ražotāja AS Lauma
Lingerie apgrozījums 2012.gadā sasniedzis 5,739 milj.Ls, kas,
salīdzinājumā ar 2011.gadu, ir kāpums par 8,18%, savukārt
uzņēmuma peļņa samazinājusies līdz 185,700 tūkst.Ls (-53,87%).
Pērn uzņēmums turpinājis pārvaldīt
9 mazumtirdzniecības veikalus visā Latvijā, kopumā aizvadītā
gada nogalē darbojies 41 Lauma Lingerie veikals septiņās valstīs
– Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Ukrainā, Baltkrievijā
un Albānijā.
Uzņēmuma attīstības plānots 2013.gadā ietilpst jaunu franšīzes
veikalu atvēršana Krievijā, Baltkrievijā, Baltijas valstīs un
Sauda Arābijā, kā arī produkcijas sortimenta paplašināšana un
apgrozījuma palielināšana par 43%.
E-pasta adrese: [email protected]
Lursoft laikrakstu bibliotēkā pieejami raksti no 08.06.2012