Rīga 10°C, apmācies, iespējams lietus, ZA vējš 4m/s
Pirmdiena, 2024. gada 06. maijs 10:08
Vārda dienas: Didzis, Gaidis
Pagājušais gads lielākajam
alkoholisko dzērienu ražotājam Baltijā AS Latvijas balzams bijis
sekmīgs – uzņēmums spējis palielināt darbības efektivitāti,
kā rezultātā palielinājies pašu kapitāla īpatsvars bilancē.
Ražotāja neto apgrozījums 2012.gadā
bijis 70,022 milj.Ls, kas, salīdzinājumā ar 2011.gadu, ir par
3,37% vairāk. Uzņēmuma vadība norāda, ka apgrozījuma pieaugumu
izdevies panākt, pateicoties aktīvai jauno produktu ieviešanai
ražošanā, labiem pārdošanas rezultātiem un saliedētam komandas
darbam, kurā ikvienam ir liela loma. Apgrozījms vietējā tirgū
pērn palielinājies par 6%.
2012.gadā AS Latvijas balzams
turpinājis īstenot jau agrāk piekopto eksporta stratēģiju
galvenajos tirgos, saglabājot līdzīgus pārdošanas apjomus
nozīmīgākajiem klientiem ārvalstīs. Ievērojamākais pārdošanas
apjoma pieaugums sasniegts Krievijā, Ukrainā un tirdzniecības
vietās starptautiskajās lidostās. Paralēli arī norisinājusies
jaunu eksporta tirgu apgūšana, kā, piemēram, Gruzija un
Kazahstāna.
Pērn uzņēmums lielu uzmanību
veltījis ražošamas izmaksu konstrolei un savas produktivitātes
paaugstināšanai, kā rezultātā panākta 4,193 milj.Ls peļņa.
Salīdzinājumā ar gadu iepriekš, tas ir pieaugums par 14,82%.
AS Latvijas balzams ir vadošais
alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, kura produkcijas klāstā
ir vairāk nekā 100 dažādu nosaukumu alkoholisko dzērienu. Pēr
uzņēmums izstrādājis un sācis ražot astoņpadsmit jaunus vai
atjaunotus produktus, kas veiksmīgi konkurē ar pašmāju un importa
dzērieniem.
E-pasta adrese: [email protected]
Lursoft laikrakstu bibliotēkā pieejami raksti no 08.06.2012