Nosūtīt rakstu
Aizvērt
* - Atzīmētie lauki ir jāaizpilda obligāti
Aināram Ščipčinskim piederošā reklāmas aģentūra SIA Lowe Age pērn ievērojami uzlabojusi savus finanšu rādītājus, liecina uzņēmuma iesniegtajā gada pārskatā pieejamā informācija. Reklāmas aģentūras neto apgrozījums pērn palielinājies 22,7 reizes un sasniedzis 227,163 tūkst. EUR. Gadu uzņēmums noslēdza ar peļņas kāpumu teju divas reizes, SIA Lowe Age peļņa pieauga no 1,748 tūkst. EUR 2012. gadā līdz 3,191 tūkst. EUR pērn.
Lursoft pieejamie dati rāda, ka uzņēmuma īpašniekam Ainārām Ščipčinskim pieder kapitāldaļas vēl divos uzņēmumos SIA Inspired digital un SIA McCann WorldGroup. Par reklāmas aģentūras īpašnieku uzņēmējs kļuvis 2013. gadā. Savukārt SIA Lowe Age reģistrēta 2002. gadā un tās dibinātājs bija igauņu AGE Reklaam.