Rīga 10°C, apmācies, bez nokrišņiem, A vējš 4m/s
Pirmdiena, 2024. gada 06. maijs 04:49
Vārda dienas: Didzis, Gaidis
Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid–19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu “Tet” izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345.
Galvenais vienotā tālruņa uzdevums ir palīdzēt iedzīvotājiem labāk orientēties informācijā, kas saistīta ar Covid–19, un palīdzēt saprast, kurā iestādē vērsties pēc palīdzības. Jautājumus pieņem gan latviešu, gan krievu valodā.
Īpaši sagatavoti operatori, kurus var sazvanīt pa bezmaksas tālruni 8345, atbild uz iedzīvotāju biežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja kāds jautājums ir ārpus biežāk uzdoto jautājumu loka vai arī iedzīvotājam nepieciešama detalizētāka informācija, operators zvanītāju savieno ar atbildīgās institūcijas kontakttālruni.
Iedzīvotāju biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem rakstiski apkopotas Ministru kabineta un Valsts kancelejas tīmekļvietnē, kur ik dienas tiek atjaunota un papildināta informācija saistībā ar Covid–19.
Drīzumā tiks izveidota vienota vietne jautājumiem par Covid–19 – www.covid19.gov.lv.
Tāpat kā līdz šim, iedzīvotāji var sazināties ar valsts iestādēm, arī zvanot tieši uz attiecīgo iestāžu tālruņu numuriem.
Laikraksta redakcija atrodas Mazā Pils ielā 1, Rīga LV-1050
Redakcijas e-pasta adrese: [email protected]
Lursoft laikrakstu bibliotēkā pieejami raksti no 01.01.2018 līdz 20.08.2021