Rīga 7°C, mākoņains, bez nokrišņiem, Z vējš 3m/s
Pirmdiena, 2024. gada 06. maijs 23:26
Vārda dienas: Didzis, Gaidis
12. aprīlī, noslēdzoties Vislatvijas klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņai “Uzslavē labu servisu!”, “Labsserviss.lv” sadarbībā ar galveno partneri “Lattelecom” apbalvoja uzslavētākos uzņēmumus 2013. gadā dažādās nominācijās trīs kategorijās – “Bizness patērētājam”, “Bizness biznesam” un “Valsts un pašvaldību iestādes”.
Visu martu sabiedrība vērtēja servisu un uzslavēja uzņēmumus un valsts un pašvaldību iestādes portālā www.uzslave.lv. Paralēli saņemtajām uzslavām savu vērtējumu sniedza arī eksperti no Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras un Latvijas Informāciju un komunikāciju tehnoloģiju asociācijas. Savukārt “Labsserviss.lv” sadarbībā ar “DIVE Latvija” martā veica vērienīgu klientu servisa kvalitātes pētījumu “Slepenais pircējs”.
Šogad jau otro gadu tika vērtētas arī valsts un pašvaldību iestādes, nosakot labākās četrās nominācijās. Par sabiedrībai un vienlaikus arī uzņēmējiem draudzīgāko pašvaldību un/vai tās iestādi atzīta Siguldas novada dome.
Atzinības rakstu par dalību kampaņā “Uzslavē labu servisu!” ieguva Alūksnes, Dobeles, Kocēnu, Priekuļu, Rundāles un Tukuma novada un Jēkabpils, Valmieras un Rīgas pilsētas pašvaldība.
LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš: “Uzņēmēji tāpat kā iedzīvotāji ir vēl viena ļoti nozīmīga valsts un pašvaldību iestāžu pakalpojumu “ņēmēju” grupa. Diemžēl nereti pakalpojumu sniedzēji, jo īpaši pašvaldībās uzņēmējus kā atsevišķu, vienmēr steidzīgu mērķauditoriju nemaz neredz. Kampaņas “Labs serviss” ietvaros Tirdzniecības un rūpniecības kamera apbalvo tās valsts un pašvaldību iestādes, kuras pakalpojumus augstā līmenī sniedz ne tikai iedzīvotājiem, bet arī uzņēmējiem. Ceram, ka šā apbalvojuma gods kļūs par “modes lietu” un aizvien vairāk valsts un pašvaldību iestāžu aktīvi iesaistīsies kampaņā.”
Katrs uzslavētākais uzņēmums saņēma diplomu un kvalitātes zīmi “Klienti mūs uzslavē 2013”, ko apmeklētāji redzēs uzņēmumu klientu apkalpošanas vietās un informēs sabiedrību par augsto servisa kvalitāti, ar ko lepoties visu turpmāko gadu.
Uzslavētāko uzņēmumu 2013. gada TOP50 iekļuvuši arī vairāki pašvaldību uzņēmumi – Kuldīgas Galvenā bibliotēka, Ķekavas novada Kultūras aģentūra, Teātra nams “Jūras vārti”, “Vidzemes slimnīca” un VTU “Valmiera”.
Apbalvošanas ceremonijā šogad reģionālos apbalvojumus ieguva:
uzslavētākais uzņēmums Zemgalē – “Silva”;
uzslavētākais uzņēmums Latgalē – “Kolonna Hotels Group”;
uzslavētākais uzņēmums Kurzemē – “Kurzemes filharmonija Teātra nams “Jūras vārti””;
uzslavētākais uzņēmums Vidzemē – “Vidzemes slimnīca” un “VTU Valmiera”.
Kampaņas “Uzslavē labu servisu” veidotāji vēlas pateikties visiem dalībniekiem, partneriem un ekspertiem, jo būtiska ir katra iesaistīšanās! Tikai kopīgi, ar pacietību, neatlaidību un regularitāti, strādājot pie klientu servisa kvalitātes savā organizācijā vai iestādē, mēs panāksim to, ka katrs klients un visa sabiedrība kopumā arvien vairāk novērtēs, ieteiks un uzslavēs mūs. Mēs ticam, ka klientu servisa kvalitāti Latvijā var pacelt tādā līmenī, lai tas kļūtu par labāko pasaulē. Un, tikai kopīgi sadarbojoties, tas ir iespējams.
Laikraksta redakcija atrodas Mazā Pils iela 1, Rīga LV-1050
Redakcijas e-pasta adrese: [email protected]
Lursoft laikrakstu bibliotēkā pieejami raksti no 03.01.2011 līdz 17.08.2017