Laba servisa kampaņa Latvijā norisinājās jau 12. gadu. Tās galvenais mērķis ir veicināt sabiedrības un uzņēmumu izpratni par labas klientu apkalpošanas nozīmību. Kampaņa notika martā, un visa mēneša laikā ikviens tika aicināts izteikt savu viedokli par iniciatīvai reģistrēto uzņēmumu un organizāciju klientu apkalpošanas kvalitāti.
Vērtēti tika individuāli sasniegumi, kas veidojās no slepenā pircēja vērtējuma, kurš klientu apkalpošanas darbu vērtēja dažādās kategorijās – profesionālās zināšanas, komunikācijas prasmes, pirmais iespaids, apkārtējā vide u.c. Tāpat vērtējumu ietekmēja arī klientu iesniegtās uzslavas (apkalpošanas vietās un interneta vidē).
Šogad šajā iniciatīvā piedalījās 54 dažādu nozaru zīmoli ar vairāk nekā 640 klientu apkalpošanas vietām visā Latvijā un vairāk nekā 9700 klientu servisa speciālistu. Kampaņas interneta vietnē viesojies 85 801 apmeklētājs, bet sociālajos kontos – vairāk nekā 48 000 skatītāju. 90,9% lapas Labsserviss.delfi.lv apmeklētāju bijuši no Latvijas, bet pārējie 9,1% – no Norvēģijas, Krievijas, Anglijas, Igaunijas, Somijas, Vācijas, Zviedrijas un Maltas. Kampaņā tika iesniegts vairāk nekā 69 000 uzslavu.
Apkopojot klientu un ekspertu vērtējumu, 2016. gada kampaņas “Uzslavē labu servisu” rezultāti tika paziņoti 14. aprīlī, pasniedzot 48 izcilības apliecinājumus dažādās nominācijās un četrās kategorijās: “Bizness patērētājam”, “Bizness biznesam”, “e–serviss” un “Valsts un pašvaldību iestādes”. Papildus tika vērtēts uzņēmumu sniegums pēc ieteikšanas indeksa datiem un individuālām prasmēm klientu apkalpošanā (smaids, kompetence, ātrums un laipnība).
Par izcila servisa sniedzējiem valsts un pašvaldību iestāžu kategorijā atzīta Rīgas pilsētas būvvalde, kas ir klientu apkalpošanas līderis mazo uzņēmumu kategorijā, un Valmieras pilsētas pašvaldība – klientu apkalpošanas līderis valsts un pašvaldību sektorā vidējo uzņēmumu kategorijā.
Valmieras pilsētas pašvaldība klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņā “Uzslavē labu servisu” piedalījās jau devīto gadu pēc kārtas. Saņemtā atzinība ir apliecinājums tam, ka klientu apkalpošana Valmieras pašvaldībā tiek vērtēta kā izcila.
Kampaņas laikā īpaši tika izcelta Valmieras pilsētas pašvaldībā strādājošā Finanšu dienesta finanšu direktores vietniece Gunita Jansone, nodokļu (nodevu) ekonomiste Ilze Ķirse, Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes speciāliste telpu nomas jautājumos Evija Stračinska, dzīvojamo māju un īpašumu apsaimniekošanas speciālists Guntis Braslis, Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieks Gints Konošonoks, Sociālo lietu pārvaldes vadītāja Sandra Kārkliņa, Ģimenes atbalsta nodaļas vadītāja Kaija Muceniece, Ģimenes atbalsta nodaļas sociālā rehabilitētāja Eva Salmane, sociālās darbinieces Ilze Kaupe un Laine Ločmele, Sociālās palīdzības nodaļas sociālās palīdzības organizatores Antra Frīdberga un Sandra Lapiņa, kā arī Apmeklētāju pieņemšanas centra klientu konsultantes Aija Ose, Anna Urbāne un Tatjana Lauze.
“Dalība kampaņā “Uzslavē labu servisu 2016” ļauj atskatīties un izvērtēt paveikto, kā arī dod stimulu turpmāk rūpēties par to, lai klientu apkalpošana Valmieras pilsētas pašvaldībā būtu augstā līmenī. Pateicamies visiem klientiem, kuri novērtēja Valmieras pilsētas pašvaldības speciālistus un izteica uzslavas gan klātienē, gan kampaņas mājaslapā. Tāpat pateicamies mūsu speciālistiem par ieguldīto darbu, nodrošinot kvalitatīvu klientu apkalpošanas servisu,” norāda Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centra vadītāja Ilze Brēdenfelde.