Rīga 12°C, skaidrs, bez nokrišņiem, A vējš 4m/s
Piektdiena, 2024. gada 03. maijs 08:32
Vārda dienas: Gints, Uvis
Iepriekšējā raksta daļā sākām aplūkot, kā izstrādāt mārketinga stratēģiju maziem un vidējiem uzņēmumiem, aplūkojot pirmos soļus – organizācijas stipro un vājo pušu noteikšanu, iespēju un draudu identificēšanu un no tā izrietošo secinājumu formulēšanu. Šo uzdevumu turpināsim arī šoreiz, apkopojot trīs svarīgus pamatus, uz kuriem būvē uzņēmuma mārketinga stratēģiju: mērķis, uzdevumi un pozicionējums.
Laikraksta redakcija atrodas Maskavas ielā 10, Rīga, LV-1050
Redakcijas e-pasta adrese: [email protected]
Lursoft laikrakstu bibliotēkā pieejami raksti no 01.06.2020