Rīga 14°C, skaidrs, bez nokrišņiem, DA vējš 7m/s
Ceturtdiena, 2024. gada 28. marts 13:42
Vārda dienas: Ginta, Gunda, Gunta
Pasaulē vadošā BPO un klientu apkalpošanas jomas uzņēmums „Webhelp Group” šodien paziņoja, ka ir noslēgusi līgumu, saskaņā ar kuru tā kļūs par „Sellbytel Group” akciju vienīgo īpašnieku. „Sellbytel” ir meitasuzņēmums, kas pilnībā pieder „Omnicom Group Inc.” (Ņujorkas biržā – OMC). Apvienojot spēkus ar „Sellbytel”, „Webhelp” paplašina savu ģeogrāfisko klātbūtni Eiropā un pievieno savam esošajam portfelim plašu starptautisko zīmolu un pakalpojumu klāstu. Tiek prognozēts, ka pēc “Sellybytel” pārņemšanas līdz 2018. gada beigām „Webhelp Group” apgrozījums sasniegs 1,3 miljardus eiro. Straujo izaugsmi palīdzēs sasniegt 50 000 cilvēku lielā komanda, kas 35 valstīs apkalpo vairāk nekā 500 klientu.
„Sellbytel” 1988. gadā dibinājis līdzšinējais uzņēmuma valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors Mihels Raums (Michael Raum), un kopš 1994. gada ir daļa no „Omnicom Group”. Uzņēmums aktīvi strādā Vācijā, Spānijā, Portugālē, kā arī Malaizijā un nesen sācis piedāvāt savus pakalpojumus arī Puertoriko. Trīsdesmit gadu laikā „Sellbytel” ir guvis padziļinātas profesionālas zināšanas daudzvalodu darījumu veikšanā. Uzņēmuma klienti ir gan pasaules mēroga uzņēmumi, kas lielākoties strādā augstāko tehnoloģiju un e-komercijas nozarēs, gan virkne spēcīgu vietējo zīmolu. „Sellbytel” Barselonas birojs piedāvā savā jomā labākos daudzvalodu darījumus, kuru izpildei piesaistīti ap 4000 cilvēku, kas nodrošina pakalpojumus vairāk nekā 20 valodās. Tāpat šīs profesionālās zināšanas tiek izmantotas arī Kualalumpurā un Puertoriko nozīmīgos daudzvalodu centros, kas apkalpo Āzijas un Klusā okeāna reģionu un Ameriku.
Papildus savstarpēji papildinošajam ģeogrāfiskajam pārklājumam un profesionālām daudzvalodu zināšanām „Sellbytel” paplašina „Webhelp” pakalpojumu portfeli arī vairākās stratēģiskās jomās, piemēram, piedāvājot pilnīgi jaunus risinājumus B2B tirdzniecības un atbalsta darījumiem, kā arī inovatīvu modeli strādāšanai no mājām, kura ietvaros patlaban dažādiem klientiem pakalpojumus sniedz 500 darbinieku.
„Sellbytel” kļūstot par daļu no „Webhelp” būs iespēja gan pilnveidot savas profesionālas zināšanas kā CRM BPO nodrošinātājam, gan piekļūt plašam papildiespēju lokam, jo plašais apvienotā uzņēmuma ģeogrāfiskais pārklājums sniegs klientiem jaunas biznesa iespējas tuvākajās valstīs, kā arī vēl augstāku ekspertīzi tādās jomās kā AI, analītiskie pakalpojumi, daudzkanālu platformas un īpaši pakalpojumi, ko sniedz „Webhelp” meitasuzņēmumi, piemēram, „Telecats”, „Netino” un „Webhelp Payment Services”.
„Webhelp” līdzdibinātāji Olivjē Djuha (Olivier Duha) un Frederiks Žosē (Frederic Jousset) pastāstīja: „Šī apvienošanās ir ne tikai būtisks solis mūsu uzņēmuma nostiprināšanai Eiropā, bet arī lieliska iespēja pilnveidot mūsu pakalpojumu portfeli un paplašināt ģeogrāfisko pārklājumu. Pēc 18 nepārtrauktas izaugsmes gadiem „Webhelp” nostiprina savu vadošo stāvokli CRM BPO nozarē. Šī darījuma veiksmes pamatā ir ar „Sellbytel” vadību saskaņota rīcība, un mēs esam ļoti gandarīti par iespēju veidot kopīgu nākotni.”
„Sellbytel” dibinātājs Mihels Raums (Michael Raum) piebilda: “Mēs lepojamies par panākumiem, ko pēdējo 25 gadu laikā esam guvuši sadarbībā ar mūsu partneriem „Omnicom”, un ļoti priecājamies par turpmāko darbību kopā ar „Webhelp”. „Sellbytel” vadība ir gandarīta, ka var veidot kopīgu komandu ar vienu no visveiksmīgākajiem uzņēmumiem mūsu nozarē. Mūsu turpmāko panākumu pamatā ir vienots pasaules redzējums, vērtības un mērķi.”
Kā norāda uzņēmuma pārstāvji, „Sellbytel” vadība turpinās aktīvi iesaistīties uzņēmuma turpmākajā izaugsmē un nodrošinās pēctecību uzņēmuma klientiem ar aptverošāku pakalpojumu klāstu. Savukārt, „Webhelp” stratēģija turpmākajos gados paredz gan dabisku izaugsmi, gan uzņēmuma ietekmes stiprināšanu, iegādājoties arvien jaunus nozares uzņēmumus. Darījumu ar “Sellybytel” ir paredzēts pabeigt 2018. gada trešajā ceturksnī – tiklīdz tiks saņemts attiecīgo regulatīvo iestāžu apstiprinājums.
INFORMĀCIJA PAR„Webhelp”
Uzņēmums “Webhelp” ir BPO sniedzējs, kas specializējas klientu pieredzes un maksājumu pārvaldības jomā, kā arī pārdošanas un mārketinga pakalpojumos balss, sociālajos un digitālajos kanālos.
Vairāk nekā 40 000 darbinieku lielā uzņēmuma komanda ir nodarbināta 33 valstīs vairāk nekā 110 biznesa pakalpojumu centros.
Grupas centrālajam birojam atrodoties Parīzē, uzņēmuma ieņēmumi pēdējo četru gadu laikā ir pieauguši par vairāk nekā 250% − šādu pieaugumu ir nodrošinājuši mērķtiecīgie ieguldījumi darbinieku kvalifikācijas celšanā, analītisko un darbaspēju attīstīšanā, kā arī darba vides uzlabošanā, kas palīdzējuši attīstīt unikālus ārpakalpojumu piedāvājumus.
Kopš 2016. gada marta „Webhelp” īpašnieki ir tā vadība un KKR – vadoša starptautiska ieguldījumu sabiedrība. Plašāka informācija pieejama www.webhelp.com
INFORMĀCIJA PAR „SELLBYTEL”
„Sellbytel Group” ir pārdošanas, BPO un atbalsta pakalpojumu sniedzējs veic ārpakalpojumu pārdošanu, pakalpojumus un atbalstu, ko nodrošinaar 28 birojiem Spānijā, Vācijā, Portugālē, Puertoriko un Malaizijā. Plašāka informācija pieejama http://www.sellbytel.com
PAPILDU INFORMĀCIJA
Kristaps Kaive
+37 126663311